Tuesday, April 23, 2019

23rd Apr. Slight Fever 微熱だぞ

Slight Fever
23日 微熱だぞ



 
Kaito had a slight fever.
  Kaitoマンは微熱がありました。




He sat on my handmade chair for a swing. Of course it fits perfectly.
  ブランコ用の手作り椅子に座りました。もちろんサイズはばっちりです。





I enjoyed flower viewing on the way to Kaitos nursery school and
  保育園の道中と


 
at my school.
  学校で花見を楽しみました。


 
I taught woodwork as well today.
  今日もまた木工を教えました。





I fixed our chair for a swing after school.
  放課後、ブランコ用の椅子を直しました。





Kaito was in poor health today.
  Kaitoマンは今日は体調がわるかったです。

No comments:

Post a Comment