Wednesday, April 17, 2019

17th Apr. Measurement 測定だぞ

Measurement
17日 測定だぞ





Kaito was dancing in the morning.
  Kaitoマンは踊っていました。






He waved hand to the passing train as usual.
  いつも通り通過電車に手を振りました。
190417_073257 Weaving his hand to the passing train






Some of my students really like a fish-shaped wooden drum.
  生徒数名が、木魚好きです。






I visited the workplace, where one of my students will have on-the-job training.
  1人の生徒が現場実習をする職場を訪れました。






When I came back home, I measured the size of our playground to construct Kaitos swing.
  家に帰った時、Kaitoマンのブランコ建設の為、遊び場のサイズを測りました。






I hope I can do it well.
  うまく作れますように!


 
Kaito watched train DVD then
  電車のDVDを見て、






sat on my handmade rocking chair.
  手作りロッキングチェアに座りました。

No comments:

Post a Comment