Monday, April 22, 2019

22nd Apr. Full Bloom, Stinkbug 満開・カメムシだぞ

Full Bloom, Stinkbug
22日 満開・カメムシだぞ





Kaito was running before breakfast.
  Kaitoマンは朝食前に走っていました。





I saw a lot of beautiful cherry blossoms on the way to school.
  学校への道でたくさんキレイな桜を見ました。


 
I taught woodwork to the 1st grade students.
  1年生に木工を教えました。





We enjoyed flower viewing around our school.
  学校周辺でお花見を楽しみました。





After school, I continues making Kaito and parents swing, chair part. I finished about 80 percent of them.
  放課後、Kaitoマンと親用ブランコ(椅子部分)を作りました。約80%が終わりました。





Kaito was pointing to the wall.
  Kaitoマンは壁を指さしていました。





Oh, he found a stinkbug.
  カメムシを見つけたのでした。

No comments:

Post a Comment