Thursday, April 25, 2019

25th Apr. One more painting もう1回塗装だぞ

One more painting
25日 もう1回塗装だぞ



Kaito saw 2 trains off in the morning. He said Oh~!
  Kaitoマンは2本の電車を見送りました。「お~!」と言いました。
190425_073301 Beside a fence, say Oh


 
After that we walked to his nursery school for 2 minutes.
  その後2分間歩いて、Kaitoマンの保育園へ行きました。


 
Ive started making the seat part of a rocking chair with my student.
  生徒と一緒にロッキングチェアの座面作りをはじめました。





I painted the chair for our swing again then
  ブランコ用の椅子の塗装をもう1回やって、





finished painting of 20 chopstick rests.
  20個の箸置きの塗装もしました。





Kaito went up stairs and
  Kaitoマンは2階に上がって、





drank tea then went to bed.
  お茶を飲んで寝ました。

No comments:

Post a Comment