Tuesday, April 16, 2019

16th Apr. Anpanman Dance アンパンマンダンスだぞ

Anpanman Dance
4月16日 アンパンマンダンスだぞ






Kaito was playing with Shinkansen Hayabusa and Ambulance.
  Kaitoマンは新幹線はやぶさと救急車で遊んでいました。



We saw 2 trains off near Kaitos nursery school.
  Kaitoマンの保育園近くで2本電車を見送りました。


 
I taught woodwork to students.
  木工を教えました。



We went for a walk to the Hourinji temple.
  宝輪寺まで散歩に行きました。



After school, I made a lot of chopstick rests.
  放課後たくさんの箸置きを作りました。



Kaito watched train movies on the table,
 Kaitoマンは電車の映像をテーブルの上で見て、




shook on the rocking chair and then
  ロッキングチェアで揺れて



danced with Anpanman.
  アンパンマンと踊りました。

190416_195934 Dancing with Anpanman

No comments:

Post a Comment