Friday, April 12, 2019

12th Apr. Gaikocchan Dance がいこっちゃんダンスだぞ

Gaikocchan Dance
12日 がいこっちゃんダンスだぞ







Kaito was dancing with Gaikocchan.
  Kaitoマンはがいこっちゃんと踊っていました。


 
We had a meeting of 2nd grade of high-school. We expressed our aims of this school year.
  高等部2年の集会がありました。今年度の目標を発表しました。


 
On the way back, I took Kaito at Tamamis parents house then watched passing train together with Kaito.
  帰りに実家でKaitoマンを引き取り、一緒に通過電車を見ました。


 
Since Kaito is doing well at his nursery school, I bought a toy ambulance to him.
  保育園でよくやっているので、救急車を買ってあげました。





Kaito brushed Gaikocchans teeth.
  がいこっちゃんの歯を磨きました。
190412_202920 Blushing the skeleton's teeth

No comments:

Post a Comment