Saturday, April 27, 2019

27th Apr. Handmade Swing1 手作りブランコだぞ1

Handmade Swing1
27日 手作りブランコだぞ



I jogged with flowerviewing in the morning.
  朝、花見をしながら走りました。


 
I put gas in my car at Tanuo gas station.
  Tanuoガソスタで給油しました。





I moved to the shopping mall near my school then left my skies to Mr. Konishi who is a mechanic, and left my ski wear to the cleaning shop there.
  学校近くのショッピングセンターに移動して、メカニックのKonishiさんにスキー板のチューンナップをお願いし、クリーニング屋にスキーウェアを預けました。





On the way back, I visited my favorite store Plus One then bought a lot of materials to construct a swing.
  帰りにお気に入りのお店プラスワンに行き、ブランコ作りの材料をたくさん買いました。





I couldnt finish it today. It cant be helped because it was my first time to construct a swing.
  今日は完成できませんでした。まぁブランコ作るのは初めてだから仕方ないですね・・・





Kaito had a slight fever.
  Kaitoマンは微熱がありました。

No comments:

Post a Comment