Thursday, April 18, 2019

18th Apr. Naughty Kids 言うことを聞かん子どもだぞ

Naughty Kids
18日 言うことを聞かん子どもだぞ




Kaito prepared for a nursery school with Tamami.
  KaitoマンはTamamiさんと保育園の準備をしました。






He likes commuter trains as limited express Super Azusa.
  通勤電車も特急あずさと同じように好きです。
190418_073325 Weaving his hand to the train






I measured the size of a swing in Kaitos nursery school. Only the eldest kids can use a swing thats why Kaito wants swing in our playground.
  Kaitoマンの保育園にあるブランコのサイズを測りました。年長さんだけがブランコを使えるので、Kaitoマンが家にブランコが欲しいのです。






I saw beautiful cherry blossoms around school.
  学校周辺できれいな桜を見ました。






We jogged as usual.
  いつも通り走りました。






On the way back, we watched Super Azusa.
  帰り道にスーパーあずさを見ました。


 
Yes you are!! 'Oku ke pau aupito.
  ハイあなたはそうです!トンガ語でパウーです。Kai toはサトウキビを食べるです。






I measured the size of Kaitos chair for his swing.
  Kaitoマンのブランコのため、Kaitoマンの椅子サイズを測りました。


 
He ate a steamed bun then,
  Kaitoマンはおまんじゅうを食べて、






played with Gaikocchan. They are very good friends.
  がいこっちゃんと遊びました。とても仲良しです。

No comments:

Post a Comment