Monday, April 15, 2019

15th Apr. Addiciveness of the massage bed スリーミー中毒だぞ

Addiciveness of the massage bed
15日 スリーミー中毒だぞ





 
Kaito was playing with the Hayabusa Shinkansen Train.
  Kaitoマンは新幹線はやぶさで遊んでいました。





I moved to Matsumoto and took a bus to observe my students.
  乗車指導のため松本からバスに乗りました。


 
I took a wine barrel apart with my student.
  生徒と一緒にワイン樽をばらしました。


 
We had a welcome party for the 1st grade students.
  1年生を迎える会がありました。  


 
After school I took a bus with my students because my car is in Matsumoto city center today.
  帰りに生徒と一緒にバスに乗りました。今日は車が松本市街地にあるからです。


 
The cherry trees are in full bloom now in Matsumoto.
  松本は今が満開です。





I visited Shohou Hotel and then
  翔峰ホテルによって、





took a massage with the massage bed. I may be addicted to it. Its very good for my lower back.
  スリーミー2122でマッサージしました。スリーミー中毒かも知れません。腰にとてもいいのです!





I finished voting in advance because on 21 April, Im going to Nagano city for the marathon competition.
  期日前投票に行きました。21日はマラソンで長野市にいるからです。帰ってきて間に合わなくもないですが、脚が痛くて投票箱にたどり着かないと思うのです。


 
Kaito dropped off
  Kaitoマンは・・・





the Shinkansen Hayabusa train.
  新幹線はやぶさを落としました。おい!

No comments:

Post a Comment