Thursday, April 4, 2019

4th Apr. Drier 乾燥機だぞ

Drier
日 乾燥機だぞ







When Kaito left for his nursery school, he was playing with these toy dogs.
  保育園に行く時、Kaitoマンはわんちゃんたちと遊んでいました。



He lined up them in a bus.
  バスの中に並べました。



We bought a new drier for bedroom because the previous one was broken lately.
  新しい乾燥機を買いました。最近前のが壊れたからです。



He sat on my handmade rocking chair then we left for a nursery school.
  Kaitoマンは手作りロッキングチェアに座った後、保育園へ行きました。



I prepared a lot for the entrance ceremony tomorrow at school.
  明日の入学式の準備をたくさんしました。


 
I took my CX-5 from MAZDA car dealer.
  CX-5を迎えにいきました。



Kaito plays well by himself.
  Kaitoマンは1人でよく遊びます。

No comments:

Post a Comment