Sunday, April 28, 2019

28th Apr. Handmade Swing2 手作りブランコだぞ2

Handmade Swing2
28日 手作りブランコだぞ

 



I jogged in the morning.
  朝走りました。






Kaito was playing with Dr. Yellow shinkansen train.
  Kaitoマンはドクターイエローで遊んでいました。


 
I put a frame of a swing.
  骨組みを組み立てました。






Kaito was waiting until I finished handmade swing.
  Kaitoマンは手作りブランコ完成を待っていました。


 
I visited Plus One again because I needed to change parts for my handmade swing.
  もう1回プラスワンに行きました。部品を交換する必要があったからです。自在クランプと直行クランプの数を間違えていました・・・。






I finished the frame before noon.
  昼前に骨組みは出来ました。







Around noon, we didnt visit this restaurant but
  昼頃、餃子食堂に行きませんでした。代わりに





visited the restaurant for the first time.
  初めてこの食堂に来ました。





After SWEET bakery,
  SWEETに行った後、






We came back home then started constructing our swing again.
  家に帰って、またブランコを作り始めました。






Finally we finished it around 6 PM.
  6時頃やっと完成しました。


 
Very cool!
  なかなかいけてます!

1 comment: