Saturday, April 13, 2019

13th Apr. Plus One プラスワンだぞ

Plus One
13日 プラスワンだぞ




I jogged in the morning to
  朝ジョギングで





the top of Enrei-touge montain pass, 3000 feet above sea level.
  1000mの塩嶺峠まで走っていきました。





There is still some remaining snow.
  残雪があります。  


 
I saw the lake Suwa clearly.
  諏訪湖がよく見えました。





On the way back, I jogged with enjoying sightsee.
  景色を楽しみながら走りました。





Of course these are the most attractive sightsee points.
  もちろんこれらは最も魅力のある見どころです。





Our favorite park Tyrolean Forest has opened lately after thawing. We will come here soon.
  雪が解けて、お気に入りのチロルの森が最近オープンしました。すぐに来るでしょう。





I jogged for 13 miles, half marathon.
  長野マラソンを見越して21kmほどジョギングしました。





Kaito was playing with a toy ambulance I bought yesterday.
  Kaitoマンは昨日買った救急車で遊んでいました。


 
After I waxed skies then
  スキーにワックスをかけて





I went and took a look at my favorite shop, Plus One.
  プラスワンへ下見に行きました。





I will construct a swing for Kaito. This shop has a wide assortment of items.
  Kaitoマンにブランコを作るのです。この店相当品揃えがよく何でもそろい、何より珍しい物を作りたいという要望に応える店員さんの顔がうれしいそうで!相当マニアックな店員さんが揃っていて最高の店です。電気屋で言うと、東京秋葉原か大阪電電タウンの裏通り的なマニアックさで、長野県で唯一まともな店と認められる所です。

No comments:

Post a Comment