Sunday, December 9, 2018

9th Dec. Replace 交換だぞ

Replace
12日 交換だぞ



I jogged in the morning.
  朝走りました。





Kaito was playing with block toys similar to Lego.
  レゴのようなブロックで遊んでいました。





He called it Shingou= traffic lights maybe its tall.
  「しんごう」と言いました。多分背が高いからでしょう。





I replaced summer tires with winter tires and
  夏タイヤをスタッドレスタイヤに換え、





replaced bicycle carrier with ski carrier.
  自転車キャリヤをスキーキャリヤに換えました。



Kaito was watching me replacing them.
  Kaitoマンは交換の様子を見ていました。


 
Todays lunch
  今日の昼食





We played at the Yoshikawa Park.
  芳川公園で遊びました。





Kaito likes this roller slide and
  Kaitoマンはローラー滑り台と





this high and long slide.
  高くて長い滑り台が好きです。


 
Following that Kaito rode on Anpanman toy car then
  その後、アンパンマンの車に乗り、


 
played with miniature cars at home.
  家でポケットトミカで遊びました。

No comments:

Post a Comment