Thursday, December 27, 2018

27th Dec. Penguin & Coffee ペンちゃんとコーヒーだぞ

Penguin & Coffee
1227日 ペンちゃんとコーヒーだぞ




Kaito woke up earlier than I and put the penguin beside me. Why?
  Kaitoマンが早く起きて、ペンちゃんをTorojiro先生のそばに置きました。なぜ?





He took coffer from a kitchen.
  台所からコーヒーを持ってきました。


 
We had a oden party.
  おでんパーティーをしました。


 
We played squat ball.
  スカットボールをしました。


 
I put the Christmas tree away.
  クリスマスツリーを片付けました。





I like this beer.
  このビールがお気に入りです。





Kaito ran about after bath as usual.
  いつも通り風呂上りに走りまわりました。


 
He went to bed with the penguin.
  ペンちゃんと寝ました。

No comments:

Post a Comment