Tuesday, December 4, 2018

4th Dec. Illumination Light イルミネーションライトだぞ

Illumination Light
12日 イルミネーションライトだぞ

Kaito was sleeping peacefully.
  Kaitoマンはすやすや寝ていました。


We jogged in the morning for the competition on Friday this week.
  今週金曜日のマラソン大会に向け走りました。


I finished the back of a rocking chair.
  ロッキングチェアの背もたれを作り終えました。


I added illumination light to my handmade Christmas tree. Beautiful!
  イルミネーションを手作りクリスマスツリーにつけました。キレイです!


When I came back home, naked Kaito was running about.
  家に帰った時、裸のKaitoマンが走り回っていました。


Finally he said Bye-bye and went to bed.
  ようやくバイバイと言って寝ました。

No comments:

Post a Comment