Tuesday, December 11, 2018

11th Dec. Japanese White Radish 大根だぞ

Japanese White Radish
1211日 大根だぞ





Kaito was crying in the morning.
  Kaitoマンは朝泣いていました。


 
Since its getting colder lately,
  最近寒くなってきているので、





we harvelted our Japanese white radish in a hurry.
  急いで大根を収穫しました。






After school, we finished them for sale.
  放課後、販売の為に仕上げました。





I fixed the wine table with putty.
  パテでワインテーブルを修復しました。





Kaito came downstairs then
  Kaitoマンが降りてきて、





saw me his socks.
  靴下を見せました。


 
It looks like Anpanman boots.
  アンパンマンブーツのようです。

No comments:

Post a Comment