Sunday, December 16, 2018

16th Dec. Backward 後ろ向きだぞ

Backward
12月16日 後ろ向きだぞ









I jogged and enjoyed sightsee in the morning.
  朝ジョギングして、景色を楽しみました。





Kaito watched Thomas & Friend
  きかんしゃトーマスを見て、


 





and studied English with Anpanman DVD.
アンパンマンDVDで英語を勉強しました。



Kaito played on a slide before we left for the lake Suwa.
  諏訪湖へ出かける少し前に滑り台で遊びました。
 




I put gas in my car at the cheapest gas station.
  最安のガソリンスタンドで給油しました。








It was Kaito’s first time to play at the park beside the lake Suwa.
  諏訪湖近くのこの公園で遊ぶのは初めてです。





 It was our first time to visit the restaurant but it must be the branch of the same restaurant near Yabuhara Ski Field.   この食堂に来るのは初めてですが、やぶはら近くの同じ名前の食堂の系列に違いない!





After lunch, Kaito played at the park. Maybe it’s his third time to come here and the park has a long roller slide.
  昼食後、この公園で遊びました。多分3回目で、長いローラー滑り台があります。

 
It looks as if our boat was riding on the ocean.  まるで船が海に浮かんでいるようです。

Kaito played on a slide backward, wow!
  Kaitoマンは滑り台を後ろ向きにやりました。おぉ~


We had a very good time around the lake Suwa.
  諏訪湖周辺で楽しい時間を過ごしました。

No comments:

Post a Comment