Friday, December 28, 2018

28th Dec. Closing Ceremony 終業式だぞ

Closing Ceremony
1228日 終業式だぞ



 
Kaito was sleeping longer.
  Kaitoマンは長い時間寝ていました。


 
We jogged in the morning.
  朝走りました。


 
We had a closing ceremony. At last we finished the second term.
  終業式でした。ようやく2学期が終わりました。一般企業とほとんど変わりません。うちの県の学力が低く、名ばかりの空回り教育県となっている所以はハッキリしていると思うのですがなぜ問題視されないのでしょうか。





Once I came back home. Kaito was watching Shimajiro.
  一旦家に帰りました。Kaitoマンはしまじろうを見ていました。





We had a drinking party.
  飲み会でした。





After the party, I visited the amusement park with my collegue then got a stuffed toy ambulance.  
  その後、同僚とアミューズメントで救急車を手に入れました。

No comments:

Post a Comment