Monday, December 17, 2018

17th Dec. Naked boy continues running. 裸の少年は走り続けるぞ

Naked boy continues running.
12月17日 裸の少年は走り続けるぞ

 
 




Kaito watched TV and helped me drying clothes in the morning.
  朝、Kaitoマンはテレビを見て、洗濯物干しを手伝いました。






We assembled a rocking chair.
  ロッキングチェアを組みました。
 



We played the drums.
  太鼓をたたきました。



After school, I had a talk with the teachers in charge of the 3rd grade of junior high school. I am a chief of an interview of an entrance exam  放課後、中3担任の先生たちと懇談を行いました。入学選考の面談の主任なのです。


When I came back home, naked Kaito was running after he took a bath. Although it’s getting very cold lately, he never stop running.
  家に帰った時、風呂上りの裸のKaitoマンが走っていました。最近とても寒くなているのですが、Kaitoマンは走ることをやめません。

 
After he put on a diaper, he continued running.
  おむつをはいた後、走り続けました。




After he put on his clothes, he continued running as well.
  服を着た後も、走り続けました。



Finally he stopped running and took a break on my handmade rocking chair.
  最後に走るのをやめ、手作りロッキングチェアで休みました。

No comments:

Post a Comment