Sunday, December 23, 2018

23rd Dec. No Ski スキーなしだぞ

No Ski
1223日 スキーなしだぞ






I jogged in the morning. Usually I dont jog this season but we dont have enough snow then my home ski field Yabuhara hasnt been completely opend yet (only 20 percent is open), so I continue jogging. Oh man!
  朝走りました。この時期走らないのですが・・・今年は十分な雪がなく、ホームゲレンデのやぶはらが20パーセント程度しか滑れないので、走り続けています・・・。えらいこっちゃ




Kaito played with cards, no its a dried seasoning for sprinkling on rice.
  Kaitoマンはカードで遊びました。いや、これはふりかけです。




 
I dried clothes.
  洗濯物を干しました。





Our PC printer was broken so
  パソコンのプリンタが壊れたので、


 
I brought it to an electric appliance shop. Thanks to insurance they fix it for free. I appreciate.
  ヤマダ電機に持っていきました。当時1000円プラスの3年保証に入ったのでタダで直せます。ありがとうございます。純正でないスポイト補充インクを使い続けて2年2か月で壊れました。電話でのカスタマーサービスの指示通りインクタンクを全て外して再起動して・・・うまくいかなかったので外したまま店頭に持ってきたところ何も言われませんでした。6色3,000円のインクで2年以上(5回以上補充)使って故障。お釈迦になっても十分元は取ったから買い替えてもいいと覚悟していましたが、これで初期の状態に戻って修理されてきたら、とんでもなく得をしたことになります。インク代3000円で、もう2年ちょい使える??インクで儲けている企業の方ごめんなさい。


 
On the way back, I visited the sport gear shop XEBIO.
  帰りにゼビオに行きました。





After a long time away, I visited my favorite Chinese noodles restaurant.
  久しぶりにお気に入りのラーメン屋に行きました。





Naked Kaito is still running after taking bath.
  裸のKaitoマンは風呂上りにまだ走っています。





Good night Kaito~
  おやすみ~

No comments:

Post a Comment