Saturday, December 8, 2018

8th Dec. Big Shoes, Powdered Medicine 大きい靴・粉薬だぞ

Big Shoes, Powdered Medicine
12日 大きい靴・粉薬だぞ



I jogged in the morning as usual.
  いつも通り朝走りました。


 
A crane was working near my house.
  クレーンが家の近くで働いていました。


 
Kaito played on a sofa,
  Kaitoマンはソファの上で遊んで





put big shoes on,
  大きい靴を履いて、





watched Thomas & Friends
  きかんしゃトーマスを見て、





and danced with Anpanman.
  アンパンマンと踊りました。


 
We visited Mochi-kichi
  もち吉へ行き、





played at a park near there,
  近くの公園で遊び





investigated the rocking chair with Kaito.
  Kaitoマンとロッキングチェアの調査をしました。





He likes a slide.
  Kaitoマンは滑り台好きです。





We enjoyed shopping then
  買い物をして、


 
I had my hair cut.
  Torojiro先生は散髪しました。





Kaito can take powdered medicine with a dignified attitude.
  Kaitoマンは粉薬を堂々と飲みます。

No comments:

Post a Comment