Thursday, December 13, 2018

13th Dec. Eat Bread パンを食べるぞ

Eat Bread
1213日 パンを食べる






Kaito came up to me,
  Kaitoマンが近づいてきて、


 
ate my bread and then,
  Torojiro先生のパンを食べて、






showed me a dance of pleasure.
  喜びのダンスを踊りました。


 
I finished a lot of low dining tables.
  たくさんチャブ台を仕上げました。


 
I assembled the back and seat of rocking chair.
  ロッキングチェアの背もたれと座面を組み立てました。




When I came back home, Kaito came down from the 2nd floor.
  家に帰った時、Kaitoマンが2階から降りてきました。







He drank tea.
  お茶を飲みました。



After that he went to bed again.
 その後、再び寝ました。

No comments:

Post a Comment