Monday, December 24, 2018

24th Dec. Christmas Sled クリスマスそりだぞ

Christmas Sled
1224日 クリスマスそりだぞ



I jogged in the morning.
  朝走りました。


 
Kaito helped me drying clothes.
  Kaitoマンは洗濯物干しの手伝いをしました。


 
Oh its Christmas Eve today so...
  おぉ今日はクリスマスイブだった。なので・・・






We visited Yabuhara then
  やぶはらに行って、






enjoyed sled.
  そりを楽しみました。

[Movie] Kaito's sled動画:(16 sec)





Finally
  ついに





Kaito rode on a chair lift.
Kaitoマンはリフトに乗りました。



 
When Kaito and Tamami was eating lunch, I enjoyed skiing for 1 hour.
  KaitoマンとTamamiさんが昼食を食べている時、1時間滑りました。


 
After we came back home, Kaito watched Shimajiro.
  家に帰ってからKaitoマンはしまじろうを見ました。






Kaito came up to me,
  Kaitoマンが寄ってきて、







took garlic glass bottle then
  にんにくの瓶を取って







said Nin-niku = garlic You learned a nice word!
  「にんにく」と言いました。素晴らしい言葉を覚えました!

No comments:

Post a Comment