Sunday, December 2, 2018

2nd Dec. Train Driver 電車の運転士だぞ

Train Driver
12日 電車の運転士だぞ




I jogged in the morning.
  朝走りました。





Around 11 AM I met up with my colleague Kazuki at Agatanomori Park in Matsumoto then
  11時半頃、松本鼎の森でKazuki先生と合流しました。





moved to Azumino along the Jikkaseki weir by bicycle.
  自転車で拾ケ堰沿いに安曇野へ行きました。





We had a very good cycling time.
  よいサイクリングでした。





I met up with Kaito and Tamami then had lunch at the restaurant.
  KaitoマンTamamiさんと会って、食事でした。





Kaito uses a spoon well.
  スプーンを上手に使います。





Kaito enjoyed running trains.
  Kaitoマンは電車の運転を楽しみました。





He seems to take beers, haha
  ビールを手に取ろうとしているようです。





After dinner, Kaito crossed the bridge of my legs.
  夕食後、脚の橋を渡りました。





He is measuring volume.
  量を測っています。

No comments:

Post a Comment