Sunday, December 30, 2018

30th Dec. On a Frog 蛙の上だぞ

On a Frog
12月30日 蛙の上だぞ



I skied at Yabuhara as usual.

  いつものようにやぶはらでした。
 





Due to snow shortage, more than half of courses are still closed so we have to wait for about 10 minutes until we get on a chair lift.
  雪不足で半分以上のコースがまだ閉鎖しているので、リフト待ち10分以上です・・・。


 Anyway I enjoyed skiing.
  とにかくスキーを楽しみました。
 
On the way back, I bought kerosene.  帰りに灯油を買いました。

 
 I jogged to the station and picked up my bicycle.
  駅まで走って自転車をとってきました。


Kaito was watching Thomas & Friends on a frog shape chair.
   Kaitoマンは蛙椅子の上できかんしゃトーマスを見ていました。

No comments:

Post a Comment