Saturday, December 15, 2018

15th Dec. Steamed Bun With Meat 肉まんだぞ

Steamed Bun With Meat
1215日 肉まんだぞ





I jogged in the morning to the mountain pass.
  朝、峠まで走りました。





The mountain pass was covered with snow maybe because its more than 3,000 feet above sea level.
  峠は雪に覆われていました。海抜1,000以上だからでしょう。





On the way back, I passed through the lake Midoriko.
  帰りにみどり湖を通りました。





Kaito played with trains, watched Shimajiro and
  Kaitoマンは電車で遊び、しまじろうを見て





brushed his teeth on the table. Oh man!
  机の上で(!?)歯を磨きました。おい!





We visited Yoshikawa Park.
  芳川公園へ行きました。





Kaito used this playground equipment for the first time.
  この遊具を初めて使いました。





Kaito waved his hands every time trains pass.
  電車が通るたびに手を振りました。





He is a good horseman.
  乗馬が得意です。





After he played with balls
  ボール遊びをして、





Kaito went up and down a spiral staircase.
  螺旋階段を上ったり下りたりしました。





Todays game.
  今日の獲物




On the way back home, Kaito ate steamed bun, with meat in it, for the first time in my car.
  帰り道に車内で初めて肉まんを食べました。

No comments:

Post a Comment