Saturday, December 29, 2018

29th Dec. 4th anniversary 4周年だぞ

4th anniversary
1229日 4周年だぞ



 
Kaito wrote a letter for me last night. Its a railway.
  Kaitoマンが昨夜手紙を書いてくれました。線路です。





When he woke up, he found it and said Kyu-kyu-sha = ambulance
  Kaitoマンは起きて、それを見つけ「救急車」と言いました。





I went skiing.
  スキーに行きました。


 
I enjoyed ski and
  スキーと


 
telemark ski.
  テレマークスキーを楽しみました。




In the evening, we celebrated our 4th anniversary of marriage. Time flies when you are having fun. Kaito can eat a lot.
  夕方、結婚4周年記念を祝いました。時が経つのははやいものです。Kaitoマンはたくさん食べます。



 
Kaito is pretending to cook.
  料理ごっこをしています。

No comments:

Post a Comment