Tuesday, December 18, 2018

18th Dec. Clamp クランプだぞ

Clamp
1218日 クランプだぞ



 
Kaito was sleeping peacefully.
  Kaitoマンはすやすや寝ていました。





We jogged in the morning.
  朝走りました。





They worked hard.
  一生懸命働きました。





Mr. Kamikura called on me and showed me the special equipment clamp.
  木工職人のKamikuraさんが訪ねて来て、特殊なクランプというものを見せてくれました。





We can use the equipment like this.
  このように使います。





Kaito stepped onto an oven.
  Kaitoマンはオーブンの上に乗りました。

No comments:

Post a Comment