Wednesday, December 26, 2018

26th Dec. Christmas Party クリスマスパーティーだぞ

Christmas Party
1226日 クリスマスパーティーだぞ



 
We had a Christmas party.
  クリスマスパーティーをしました。


 
We sang songs, enjoyed bingo game, and ate cakes and snacks. We had a very good time.
  歌を歌い、ビンゴをして、ケーキやお菓子を食べました。楽しい時間でした。


 
After school, we prepared for Oden (Japanese dish containing all kinds of ingredients cooked in a special broth of soy sauce, sugar, sake, etc) party tomorrow.
  放課後、明日のおでんパーティーの準備をしました。


 
I produced a wine table.
  ワインテーブルを作りました。





I saw a beautiful illumination on the way back.
  帰りにきれいなイルミネーションを見ました。

No comments:

Post a Comment