Saturday, December 22, 2018

22nd Dec. Santa Claus サンタクロースだぞ

Santa Claus
1222日 サンタクロースだぞ






Kaito played with a spring toy.
  Kaitoマンはスプリングで遊びました。





Kaito sweeped the entrance with a broom.
  玄関をほうきで掃きました。






From Santa Claus, Kaito received a lot of presents.
  Kaitoマンはサンタさんからたくさんのプレゼントをもらいました。






He played with them at once.
  すぐに遊び始めました。





Following that I enjoyed skiing at Yabuhara ski field.
  その後、やぶはらでスキーをしました。


 
We have less snowfall this season.
  今シーズンは雪が少ないです。


 
I enjoyed ski and
  スキーと


 
snowboard.
  スノボを楽しみました。





On the way back, I visited Narai-juku district.
  帰りに奈良井宿を訪れました。



 

When I came back home, Kaito was playing a mole game, which Santa Claus gave to him.
  家に帰ったら、Kaitoマンがサンタさんからのプレゼントで遊んでいました。

No comments:

Post a Comment