Thursday, November 1, 2018

1st Nov. New Penguin 新しいペンちゃんだぞ

New Penguin
11日 新しいぺんちゃんだぞ





Kaito was sleeping peacefully.
  Kaitoマンはすやすや寝ていました。


 
When we were eating Halloween breakfast,
  ハロウィン朝食を食べている時、


 
Kaito woke up and saw me off.
  Kaitoマンが起きてきて、見送ってくれました。


 
We made animal pot stands.
  動物鍋敷きを作りました。





We followed the measure I made and gathered timbers for rocking chairs
  作った測定器に従い材木を集めました。





We went for a walk after school lunch.
  給食後、散歩に出かけました。


 
I participated in the meeting at the workplace where one of my students will take on-the-job training.
  1人の生徒が現場実習を受ける職場での会議に参加しました。


 
On the way back, I bought a bottle of tea with free gift, a small rubber toy penguin.
  帰りに午後の紅茶、ゴムのぺんちゃん付を買いました。


 
Since Kaito like penguins so
  Kaitoマンはぺんちゃん好きなので、


 
He started playing with it as soon as he found it.
  見つけたらすぐに遊び始めました。





He practiced baseball with an Anpanman bat.
  アンパンマンのバットで野球練習をしました。

No comments:

Post a Comment