Friday, November 23, 2018

23rd Nov. Apanman Trains & Ski Boots アンパンマン電車とスキーブーツだぞ

Apanman Trains & Ski Boots
1123日 アンパンマン電車とスキーブーツだぞ



I jogged in the morning as usual.
  いつも通り朝走りました。





When I finished jogging, Kaito was already up so
  ジョギングを終えた時、Kaitoマンはすでに起きていたので、





I gave him Anpanman trains I bought last night.
  昨夜買ったアンパンマン電車をあげました。


 
He is pleased.
  Kaitoマンは喜んでいます。


 
We played together in front of our house.
  家の前で遊びました。


 
Around 11 AM, we met up at Shabuyou Restaurant then
  11時頃、しゃぶ葉に集まり、





enjoyed All-You-Can-Eat course of a one-pot dish made at the table by cooking vegetable and slices of meat in boiling broth and eaten with a soy-based sauce.
  しゃぶしゃぶ食べ放題を楽しみました。





Since todays lunch contained Tamamis fathers birthday party,
  Tamamiさんのお父さんの誕生日も兼ねていたので、





Kaito gave him some birthday gifts.
  Kaitoマンが誕生日プレゼントを渡しました。





Following that Kaito played at the park nearby.
  その後、近くの公園で遊びました。





At Second Street shop, I bought Kaitos ski boots.
  セカンドストリートでKaitoマンのスキーブーツを買いました。





Kaito played with Anpanman trains.
  アンパンマン電車で遊びました。

No comments:

Post a Comment