Saturday, November 10, 2018

10th Nov. Saku City 佐久だぞ

Saku City
1110日 佐久だぞ





I jogged in the fog.
  霧の中走りました。





We visited LAKE WALK,
  LAKE WALKに行き






had lunch at Takashima Shokudou restaurant and then
  高島食堂で食べて、





moved to Saku city. This is the teachers apartment, where I lived in 2004.
  佐久市へ移動しました。2004年に住んでいた教員住宅です。


 
We visited Inariyama Park.
  稲荷山公園に行きました。





We enjoyed a view from an observation deck.
  展望台からの景色を楽しみました。





There are big slides.
  大きな滑り台があります。





Kaito was fascinated by the playground equipment.
  遊具に夢中でした。





At Saku AEON mall we enjoyed shopping.
  佐久イオンで買い物を楽しみました。


 
I participated in the drinking party for the principal worked together in 2004.
  2004年にお世話になった校長を囲む飲み会がありました。


 
Todays accommodation.
  今日の宿です。

No comments:

Post a Comment