Saturday, November 3, 2018

3rd Nov. Hard Hat 作業用ヘルメットだぞ

Hard Hat
11日 作業用ヘルメットだぞ




Kaito used a pocket computer.
  Kaitoマンはポケットコンピュータを使いました。




I jogged for 6.3 miles as usual.
  いつも通り10kmほど走りました。


 
When I came back home, Kaito was watching Thomas & Friends.
  家に帰った時、Kaitoマンはきかんしゃトーマスを見ていました。


 
We enjoyed shopping as usual.
  いつも通り買い物を楽しみました。





After a long time away, we visited my favorite dumpling restaurant.
  久しぶりにお気に入りの餃子食堂に行きました。





At Tamamis favorite bean curd shop, we ate soft ice cream.
  Tamamiさんお気に入りの豆腐店でソフトクリームを食べました。





I got it for US$2.
  200円で獲りました。





Kaito wore a hard hat. It matches well.
  Kaitoマンは工事用ヘルメットをかぶりました。よく似合っています。





Kaito likes kids corner very much.
  Kaitoマンはキッズコーナーがお気に入りです。





We will buy it on the Internet, haha.
  これをネットで買います。





Kaito tries to climb over the sofa via the steppingstone, my hip.
  KaitoマンはTorojiro先生の尻を踏み台にしてソファを乗り越えようとします。

No comments:

Post a Comment