Monday, November 12, 2018

12th Nov. What's This? これはなに?だぞ

What's This?
1112日 これはなに?だぞ



Kaito was sleeping peacefully.
  Kaitoマンはすやすや眠っていました。


 
We jogged in the morning.
  朝走りました。


 
We practiced drums.
  太鼓練習をしました。


 
We prepared local traditional food, Nira senbei = rice cracker with a leek.
  長野の郷土料理にらせんべいを作りました。



 
After school, I produced my new work of art. I will tell you what this is within 2 weeks.
  放課後、新しい芸術作品を作りました。2週間以内にこれが何かお知らせします。


 
Its not related to a rocking chair.
  それはロッキングチェアには関係ありません。



 
On the way back, I saw a dentist to have a periodic examination.
  帰りに定期健診で歯医者に行きました。





When I came back home, naked Kaito was running about with holding his diaper as usual.
  家に帰った時、いつも通り裸のKaitoマンがおむつを持って走り回っていました。

No comments:

Post a Comment