Friday, November 16, 2018

16th Nov. Teaching Materials 教材だぞ

Teaching Materials
1116日 教材だぞ



 
Kaito was sleeping when I left home.
  出勤する時、Kaitoマンは寝ていました。





We went and took a look at the marathon course before the competition.
  マラソン大会に向けて、コースの下見をしました。





I prepared teaching materials to produce rocking chairs.
  ロッキングチェア作りの為、教材を作りました。


 
It must help me and my students.
  自分と生徒の役に立つでしょう。





Kaito was rolling on the bed when I came back home.
  家に帰った時、Kaitoマンがベッドの上で転がっていました。





He read a book before he went to bed.
  寝る前に本を読みました。

No comments:

Post a Comment