Tuesday, November 6, 2018

6th Nov. One More もう1つだぞ

One More
11月6日 もう1つだぞ




Kaito was sleeping when I left home.
  家を出る時Kaitoマンは寝ていました。


I visited the same workplace today.
  今日もまた同じ職場を訪れました。


On the way back, I stopped at the railway crossing. It’s rare haha.
  帰りに踏切で止まりました。珍しい


I bought another Thomas snack on the way back home.
  帰りにもう1つトーマスのお菓子を買いました。


Kaito likes them very much.
  Kaitoマンは気に入りました。


We can connect them, because they are trains.
  連結できます。電車ですからねぇ




We watched Anpanman DVD.
  アンパンマンDVDを見ました。

No comments:

Post a Comment