Wednesday, November 28, 2018

28th Nov. Thomas Drink トーマスドリンクだぞ

Thomas Drink
1128日 トーマスドリンクだぞ






Kaito helped us drying clothes.
  Kaitoマンは洗濯物干しを手伝いました。





Kaito likes toy trains and Anpanman trains.
  Kaitoマンはプラレールとアンパンマン電車が好きです。


 
At 7:46 AM, we can see trains here.
  7時46分にここで電車が見られます。


 
We made low dining tables,
  チャブ台と


 
the seat of a rocking chair
  座面と、


 
and the back of a rocking chair.
  背もたれを作りました。





I put them together after school.
  放課後組み合わせました。





On the way back home, I bought thomas drinks for Kaito.
  Kaitoマンにトーマスの飲み物を買って帰りました。





He was pleased and went to bed.
  喜んで、寝ました。

No comments:

Post a Comment