Friday, November 2, 2018

2nd Nov. Out Of Focus ピンぼけだぞ

Out Of Focus
11日 ピンぼけだぞ






Kaito was playing with the new penguin.
  Kaitoマンは新しいペンちゃんと遊んでいました。





His movement is very fast so
  Kaitoマンの動きがとても速いので





All of pictures are out of focus...
  写真はみなピンボケです・・・。


 
We made Christmas trees from pine cane.
  松ぼっくりでクリスマスツリーを作りました。


 
Around 6 PM, I called in the woodworker Mr. Kamikura and treated dinner.
  6時頃、木工職人のKamikuraさんに来てもらい、夕食をごちそうしました。





Following that we made a rocking chair together.
  それから一緒にロッキングチェアを作りました。





We completed it after repeated trial and error at 11 PM.
  11時頃、試行錯誤の末完成しました。


 
At last I got the hang of it thanks to Mr. Kamikuras help.
  Kamikuraさんのお陰で、ようやくコツがつかめました。

No comments:

Post a Comment