Thursday, November 8, 2018

8th Nov. Thomas Water Pistol トーマス水鉄砲だぞ

Thomas Water Pistol
11日 トーマス水鉄砲だぞ




Kaito was sleeping when I left home.
  家を出る時Kaitoマンは寝ていました。



I made another low dining table.
  新たにチャブ台を作りました。





Naked Kaito was running with holding his diaper.
  裸のKaitoマンがおむつを持ちながら走っていました。


 
I bought Thomas water pistol for Kaito.
  Kaitoマンにトーマスの水鉄砲を買いました。





In return Kaito gave me a lot of chestnuts and stones he gathered today.
  お返しにKaitoマンは今日拾った栗と石を大量にくれました。





Wow!
  うわぁ~

No comments:

Post a Comment