Tuesday, November 20, 2018

20th Nov. Comfortable Rocking Chair 快適だぞ

Comfortable Rocking Chair
11月20日 快適だぞ



 

Kaito sat on the rocking chair I remade yesterday.
  Kaitoマンは昨日作り直したロッキングチェアに座りました。





He seems to feel comfortable.
  心地良さそうです。


 
I completed another low dining tables.
  新たにチャブ台を作りました。


 
We cleaned a mirror.
  鏡をきれいにしました。


 
We voted our favorite food as school lunch menu. They serve the most popular one in 2 weeks.
  給食の人気メニュー投票をしました。一番のメニューが2週間後に出ます。





Im making handmade tree. The work is half done.
  手作りの木を作っています。半分終わりました。

No comments:

Post a Comment