Sunday, November 11, 2018

11th Nov. Karuizawa 軽井沢だぞ

Karuizawa
1111日 軽井沢だぞ




I woke up earlier than Kaito.
  Kaitoマンより先に起きました。





We ate delicious breakfast.
  おいしい朝食を食べました。


 
Kaito played a fishing game.
  Kaitoマンは魚釣りゲームをしました。


 
Around 9:30, we left for Karuizawa.
  9時半頃軽井沢に向けて出発しました。





We saw a beautiful colored leaves.
  キレイな紅葉を見ました。





enjoyed shopping.
  買い物をしました。


 
Karuizawa Prince Ski Field opened on 1st Nov.
  軽井沢プリンスは11月1日にオープンしました。





Kaito watched Shinkansen.
  Kaitoマンは新幹線を見ました。





Karuizawa is famous as good shopping place. We went around a lot of shops.
  軽井沢は買い物できる所で有名です。たくさん店を廻りました。





On the way back home, we visited LAKE WALK again.
  LAKE WALKに帰りにまた寄りました。





I read a book for Kaito before he went to bed.
  Kaitoマンが寝る前に本を読みました。

No comments:

Post a Comment