Friday, November 9, 2018

9th Nov. Takes Long Time 時間がかかるぞ

Takes Long Time
11日 時間がかかるぞ







I took a school bus and supported my students.
  スクールバスに添乗しました。






What a beautiful colored leaves.
  キレイな紅葉です。






I visit this bakery SWEET almost every week.
  ほぼ毎週SWEETのパン屋へ来ます。


 
We made a pancake at school.
  学校でホットケーキを作りました。


 
After school, I took a school bus again and then visited the stubborn man ski shop.
  放課後再びスクールバスに乗り、そして頑固親父のスキー店へ行きました。






Following that we met up at Kappa Sushi restaurant and ate dinner there.
  その後、かっぱ寿司で待ち合わせ夕食でした。






On ordinary days they have All-You-Can-Eat course. We ate more than 50 plates.
  平日は食べ放題コースがあります。50皿以上食べました。






We watched Tomas & Friends.
  きかんしゃトーマスを見ました。


 
It takes Kaito long time to put on his clothes after taking bath because...
  Kaitoマンは風呂上りに服を着るのに時間がかかります。なぜなら・・・






He runs about trying to escape from me until he puts on his diaper.
  Kaitoマンはおむつを身に付けるまで逃げ回ります。






He runs about until he put on his shirt.
  シャツを着るまで逃げ回ります。


 
He runs about until he put on his pants.
  ズボンをはくまで逃げ回ります。





He runs about until he put on his bed jacket.
  上着を着るまで逃げ回ります。







He runs about by the time he goes upstairs.
  2階に上がる時まで逃げ回ります。


 
Finally he went to bed. Good night Kaito~!
  やっと寝ました。おやすみKaitoマン!

No comments:

Post a Comment