Sunday, November 18, 2018

18th Nov. Skiwear スキーウェアだぞ

Skiwear
1118日 スキーウェアだぞ



I jogged in the morning.
  朝走りました。


 
We watched Anpanman.
  アンパンマンを見ました。


 
Kaito played on a slide.
  滑り台で遊びました。





We had lunch at the Chinese restaurant I visited last month with the same age colleagues.
  先月同い年飲み会をやった中華料理店へ来ました。





At the Second Street, Kaito rode on a horse and I bought a skiwear for US$10.
  セカンドストリートでKaitoマンは馬に乗り、Torojiro先生はスキーウェアを1000円で買いました。





Kaito likes soft ice cream.
  Kaitoマンはソフトクリームが好きです。





Kaito enjoyed a slot machine.
  スロットマシンを楽しみました。


 
.After watching Thomas & Friends,
  トーマスを見た後、





Kaito bungee-jumped many times.
  バンジージャンプを何回もやりました。



Kaito plays a lot.
  Kaitoマンはたくさん遊びます。

No comments:

Post a Comment