Friday, November 30, 2018

30th Nov. Christmas trees in the Christmas tree クリスマスツリーにクリスマスツリーだぞ

Christmas trees in the Christmas tree
1130日 クリスマスツリーにクリスマスツリーだぞ










Kaito woke up when I left home.
  家を出る時、Kaitoマンが起きてきました。


 
We have to under the railway by turns.
  線路をくぐる時は、片側通行です。






We decorated pine cones, it becomes small Christmas trees.
  松ぼっくりを飾りつけました。小さいクリスマスツリーになります。






Following that we put them on the handmade Christmas tree.
  その後、クリスマスツリーを手作りクリスマスツリーに付けました。






After school, I had lunch with Mr. Kamikura at my favorite Chinese restaurant.
  放課後、Kamikuraさんと中華料理店で食事をしました。


 
This is his work, great!
  彼の作品です。すごい!






He taught me how to fix cracks
  割れ目の補修方法






and how to reinforce the back.
  後ろの補強方法を教えてくれました。

No comments:

Post a Comment