Sunday, November 4, 2018

4th Nov. Tyrolean Forest again... またチロルの森だぞ

Tyrolean Forest again...
11日 またチロルの森だぞ




I jogged in the morning as usual.
  朝いつも通り走りました。





We visited Tyrolean Forest again.
  またチロルの森へ行きました。


 
The reason why we visit here often is we have free admission tickets, for local residents and Kaito can take his favorite vehicle, train, for free thanks to Tamamis parents.  
  どうしてこんなにしょっちゅう来るかというと、地域住民の無料券があるのと、Kaitoマンが大好きな電車に両親のお陰で無料で乗れるからです。





Kaito touched many kinds of animals as usual.
  Kaitoマンはいつも通りたくさんの動物に触りました。





He couldnt catch up with ducks. Maybe next season.
  Kaitoマンはアヒルさんに追いつけませんでした。たぶん来年には!





Lately Kaito rarely ride on a baby carriage. He walks and runs a lot.
  最近Kaitoマンはほとんどベビーカーに乗りません。よく歩き、よく走ります。


 
Kaito and Tamamis parents took free train on the way back as well.
  KaitoマンとTamamiさんの両親は帰りも無料電車に乗りました。





Kaito rode great many vehicles there.
  Kaitoマンは非常にたくさんの乗り物に乗りました。


 
We had a good time.
  よい時間が過ごせました。





Since Kaito enjoyed too much...
  Kaitoマンは楽しみ過ぎて、


 
was very tired then fell asleep on the sofa before dinner.
  夕食前に疲れてソファの上で寝てしまいました。

No comments:

Post a Comment