Wednesday, October 31, 2018

31st Oct. Halloween ハロウィンだぞ

Halloween
1031日 ハロウィンだぞ




Kaito woke up and
  Kaitoマンは起きて





came downstairs with the penguin.  
  ペンちゃんと降りてきました。





We jogged in the morning at the school grounds.
  朝、校庭を走りました。





We made timbers for rocking chairs and wine tables.
  ロッキングチェアとワインテーブルの為に材木を作りました。


 
We ate Halloween menu.
  ハロウィンメニューでした。





Kaito took a bath then watched movies of a special express.
  Kaitoマンは風呂に入って、特急の動画を見ました。

No comments:

Post a Comment