Wednesday, November 7, 2018

7th Nov. Water Heater 温水器ゆプラスだぞ

Water Heater
11日 温水器ゆプラスだぞ


 
 
Kaito was playing with Thomas snack bars.
  Kaitoマンはトーマスのお菓子棒で遊んでいました。


 
I took wine barrels apart to make new products, wine table and rocking chair.
  新しい製品(ワインテーブルとロッキングチェア)を作る為にワイン樽を分解しました。






I completed 3 low dining tables.
  3台のチャブ台を完成させました。


 
I visited the workplace, where one of my students takes on-the-job training.
  生徒が現場実習している職場を訪れました。






On the way I saw two airplanes.
  途中2機の飛行機を見ました。Kaitoマンはビューンと言います。


 
On the way back home, I visited a public office and consulted about an unoccupied house.
  帰りに役場を訪れ、空き家について話をしました。


 
Kaito gathered a lot of pine cones. I appreciate I can make Christmas trees from them.  
  Kaitoマンがたくさんのまつぼっくりを集めてくれました。ありがとう、クリスマスツリーが作れます。


 
I bought the water heater on the Internet for US$40.
  メルカリで温水器を3980円で買いました。新品は・・・5万円位?






I set it up at a washroom.
  洗面所に設置しました。以前業者に見積もり依頼したら15万円とか言われました(笑)


 
This is my 3rd time to set up. Its easy and cheap.
  設置はこれで3回目です。簡単で安いのです。ちょっとした技術と根性があれば都市ガスの無い不便な地域でも、プロパンガス業者を切り捨て、「自作プチオール電化」の快適生活が送れます。






Kaito was running on a bed.
  Kaitoマンはベッドの上を走っていました。

No comments:

Post a Comment