Sunday, November 25, 2018

25th Nov. Old House, Anpanman Show, Kaito’s Skies 古い家・アンパンマンショー・Kaitoマンのスキーだぞ

Old House, Anpanman Show, Kaitos Skies
1125日 古い家・アンパンマンショー・Kaitoマンのスキーだぞ

 




I jogged in the morning.
  朝走りました。





There are a lot of traditional-shape houses near my house.
  伝統的な古民家が近所にたくさんあります。





Im very interestead in traditional old house.
  古民家に興味があります。


 
It was a very good jog time.
  良いジョギングでした。





When I came back home, Kaito was playing with Anpanman trains.
  Kaitoマンはアンパンマン電車で遊んでいました。





Around 11 AM, we watched Anpanman show.
  11時にアンパンマンショーを見ました。





Following that we visited Alps Park. It was Kaitos first time to use these playground equipments.
  その後、アルプス公園へ行きました。Kaitoマンはこれらの遊具で遊ぶのは初めてでした。





Kaito isnt afraid of steep and long slides maybe because he is practicing a lot.
  Kaitoマンは急であったり長かったりする滑り台を恐れません。多分たくさん練習しているからでしょう。





We visited Azumino city, finally
  安曇野を訪れ、ついに


 















I got Kaitos skies.
  Kaitoマンのスキーを手に入れました。





Kaito did my work a little.
  KaitoマンはTorojiro先生の仕事を少しやりました。

No comments:

Post a Comment