Tuesday, July 10, 2018

10th Jul. Measure メジャーだぞ

Measure
7月10日 メジャーだぞ






Usually Kaito eats breakfast after I leave home.
  普段KaitoマンはTorojiro先生が出かけてから食べます。


 
Lately he asks me to give some bread to him.
  最近、パンをくれとお願いしてきます。


 
Maybe he wants to eat it earlier.
  早めに食べたいのでしょう。


 
Kaito had patience with the situation and played with dogs instead.
  我慢して、ワンワンと遊びました。


 
There was nothing special at school today.
  学校では変わったことはありませんでした。





Since I measured size of Kaitos new swimming pool,
  Kaitoマンの新しいプールのサイズを測っていたので、


 
Kaito imitated me.
  親の真似をしました。


 
Although he doesnt know how to read its size, he looks like a workman.
  Kaitoマンはスケールの読み方を知りませんが、職人のように見えます。


 
We watched Anpanman.
  アンパンマンを見ました。


 
We greeted a guest.
  お客さんを迎えました。


 
Wow!
  おぉ~

No comments:

Post a Comment